додано до кошика
Оформлення замовлення
додано в улюблені товари
Перейти в улюблені товари
097 300 60 77 093 084 34 65 -Інтернет-магазин
0 800 300 607 -Гаряча лінія
-info@yasen.ua
Ми в соціальних мережах:
Ваше місто:
Старокостянтинів
Меблі Ясен не лише для дому, але й для офісів!

Меблі Ясен не лише для дому, але й для офісів!

#Поради


25.03.2021

Ви думали, що ми робимо меблі, які підходять лише для домівок? Сьогодні ми розповімо, як можна використовувати наші меблі для оформлення офісів.



Офіс - це те місце, де ми зазвичай проводимо більше часу, ніж вдома, тому для офісного працівника важливо, щоб все навколо нього було сприятливим для роботи, іноді щоб надихало, а іноді заспокоювало!)
Тому, дуже важливо створити сприятливу атмосферу для працівників, адже задоволений працівник показує результати набагато кращі.


Сьогодні ми доведемо, що наші меблі для домівок допоможуть створити крутий дизайн у вашому офісі.
Перш за все потрібно продумати зони у офісному приміщенні, основні з них:
- робочі зони, де розміщуються працівники. Їх може бути кілька, адже те, що заспокоює бухгалтера, може дратувати або пригнічувати дизайнера, і навпаки;
- зона відпочинку. Дуже важливо таку створити, аби працівники могли попити каву, поговорити по телефону та просто перепочити від напруженої роботи у часи відпочинку;
- кухня або обідня кімната. Це також дуже важлива зона для працівників, адже погодьтесь, не всі будуть задоволені, коли працівник прийде зі своїми котлетами та буде їх їсти в загальному робочому приміщенні, а потім всі працівники будуть насолоджуватись ароматом домашніх смаколиків весь день. Тому подбайте про зону для прийому їжі, щоб це була окрема кімната або на крайній випадок відзонована частина іншого приміщення, наприклад, зони відпочинку;
- кімната для переговорів або конференц-зала. Це дуже важливе приміщення, адже від цієї кімнати залежить ваш імідж. Сюди ви приводите майбутніх партнерів, які з вигляду та облаштування цієї кімнати 100-відсотково будуть оцінювати вас і вашу компанію.



Давайте розповімо про меблі, які підійтуть для кожної з кімнат.
1. Робоча зона. Тут все просто:
- письмові столи. Ну тут все зрозуміло, столи для працівників повинні бути зручними, а наші саме такими і є;
- стільці. Мова йде не лише про офісні стільці, а наш асортимент кухонних стільців. Адже є фірми, яким підійде наша модель Корсика або Твістер у якості робочого стільці для працівника.
- пенали, шафи-вітрини та шафи. Багато полиць у пеналах дозволяють розмістити велику кількість документів на полицях, а шафи кажуть самі за себе, адже працівникам потрібно десь зберігати верхній одяг або аксесуари.
2. Зона відпочинку. Тут в нагоді стануть наші лаундж-диванчики Маніла та Вінчі. Вони ідеально підійдуть у будь-яку зону відпочинку. Також пропонуємо звернути увагу на комплект Марокко для чаювання, а також деякі моделі кухонних столів та кухонних стільців, які доповнять зону відпочинку.
3. Кухня чи обідня кімната. Тут все зрозуміло:
- наші модульні кухні з легкістю впишуться в будь-який інтер'єр кожного офісу, адже різноманіття моделей та кольорової гамми не залишать буйдужим жодного керівника та працівника. А наш конструктор меблів дозволить з легкістю підібрати необхідні елементи та прорахувати вартість майбутньої кухні;
- кухонні столи, кухонні комплекти та кухонні стільці.
4. У зону для переговорів чудово підійдуть моделі наших офісних стільців, деякі моделі кухонних стільчиків, а також деякі моделі тумб, пеналів та шаф.



Компонуйте, створюйте комфорт та затишок не лише в оселі, але і на роботі, адже це наша друга домівка, а тут все також має бути на найвищому рівні!