Гарантія
Мережа меблевих салонів “Ясен” турбується про якість реалізованої продукції та дбає про кожного Покупця. Ми співпрацюємо з виробниками меблів, які надають гарантію на всі меблеві вироби.
У разі виявлення недоліків товару, при дотриманні правил експлуатації та користування меблевими виробами, протягом гарантійного строку, Ви можете звернутися з вимогою усунути недолік, замінити відповідний товар/деталь або з іншою вимогою згідно чинного законодавства України. Підтверджені виробничі дефекти усуваються безкоштовно.
Для розгляду Вашої вимоги, прохання підготувати розрахунковий документ, а також технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу. У разі підтвердження гарантійного випадку, просимо додатково надати розрахунковий документ, що підтверджує Ваші витрати на доставку товару, для здійснення компенсації відповідних витрат.
Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником відповідно до чинного законодавства України.
Просимо звернути увагу на випадки можливої відмови в гарантійному
обслуговуванні, а саме:
! закінчення гарантійного строку;
! недоліки чи дефекти товару, спричинені Покупцем або третіми особами;
! недоліки чи дефекти товару, що виникли внаслідок недбалого ставлення,
порушення правил експлуатації;
! пошкодження товару під час самостійного встановлення
! не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки, тощо.
(недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, тощо);
! товар пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ); або доставки
(за винятком випадків наявного виробничого браку);
Додатково повідомляємо, що регулювання дверей до шаф, кухонь і пересування стоперів, що з'їхали у шафах-купе - не є гарантійним випадком. Гарантія не розповсюджується на фурнітуру (за винятком виробничого браку, виявленого при отриманні товару або при збірці).
Звертаємо Вашу увагу, що у разі пошкодження придбаного товару, що не є гарантійним випадком або відбулося після закінчення гарантійного строку, ми можемо сприяти у позагарантійному або післягарантійному обслуговуванні. На Ваше прохання ми допоможемо організувати ремонтні роботи виробів чи їх частин. При цьому витрати щодо доставки товару в дві сторони та вартість самих робіт оплачує Покупець.
У разі виникнення запитань щодо порядку отримання гарантійного, позагарантійного чи післягарантійного обслуговування - звертайтесь до працівників Інтернет-магазину за вказаними контактними засобами зв'язку, розміщеними на сайті.
Умови повернення товару
Покупець має право протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, повернути або обміняти отриманий товар, якщо він не підходить за формою, кольором, розміром або по іншим причинам не може бути використаний за призначенням.
У разі бажання повернути або обміняти товар, зв'яжіться з працівником Інтернет-магазину за допомогою засобів зв'язку, які вказані на сайті.
Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється лише у випадках, якщо:
- товар не використовувався, відсутні сліди користування або монтажу;
- збережений товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- не пошкоджена упаковка;
- наявний розрахунковий документ, який надавався Покупцю разом із товаром.
- товар не використовувався, відсутні сліди користування або монтажу;
- збережений товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- не пошкоджена упаковка;
- наявний розрахунковий документ, який надавався Покупцю разом із товаром.