додано до кошика
Оформлення замовлення
додано в улюблені товари
Перейти в улюблені товари
097 300 60 77 093 084 34 65 -Інтернет-магазин
0 800 300 607 -Гаряча лінія
-info@yasen.ua
Ми в соціальних мережах:
Ваше місто:
Старокостянтинів

Гарантія


Мережа меблевих салонів “Ясен” турбується про якість реалізованої продукції та дбає про кожного Покупця. Ми співпрацюємо з виробниками меблів, які надають гарантію на всі меблеві вироби.

У разі виявлення недоліків товару, при дотриманні правил експлуатації та користування меблевими виробами, протягом гарантійного строку, Ви можете звернутися з вимогою усунути недолік, замінити відповідний товар/деталь або з іншою вимогою згідно чинного законодавства України. Підтверджені виробничі дефекти усуваються безкоштовно.

Для розгляду Вашої вимоги, прохання підготувати розрахунковий документ, а також технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу. У разі підтвердження гарантійного випадку, просимо додатково надати розрахунковий документ, що підтверджує Ваші витрати на доставку товару, для здійснення компенсації відповідних витрат.

Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником відповідно до чинного законодавства України.

Просимо звернути увагу на випадки можливої відмови в гарантійному

обслуговуванні, а саме:

! закінчення гарантійного строку;

! недоліки чи дефекти товару, спричинені Покупцем або третіми особами;

! недоліки чи дефекти товару, що виникли внаслідок недбалого ставлення,

! порушення правил експлуатації (недотримання температурного режиму, надмірне

навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, тощо);

! пошкодження товару під час самостійного встановлення

! не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки, тощо.

! товар пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ); або доставки (за винятком випадків наявного виробничого браку);

Додатково повідомляємо, що регулювання дверей до шаф, кухонь і пересування стоперів, що з'їхали у шафах-купе - не є гарантійним випадком. Гарантія не розповсюджується на фурнітуру (за винятком виробничого браку, виявленого при отриманні товару або при збірці).

Звертаємо Вашу увагу, що у разі пошкодження придбаного товару, що не є гарантійним випадком або відбулося після закінчення гарантійного строку, ми можемо сприяти у позагарантійному або післягарантійному обслуговуванні. На Ваше прохання ми допоможемо організувати ремонтні роботи виробів чи їх частин.  При цьому витрати щодо доставки товару в дві сторони та  вартість самих робіт оплачує Покупець.

У разі виникнення запитань щодо порядку отримання гарантійного, позагарантійного чи післягарантійного обслуговування - звертайтесь до працівників Інтернет-магазину за вказаними контактними засобами зв'язку, розміщеними на сайті.

Умови повернення товару

Покупець має право протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, повернути або обміняти отриманий товар, якщо він не підходить за формою, кольором, розміром або по іншим причинам не може бути використаний за призначенням.

У разі бажання повернути або обміняти товар, зв'яжіться з працівником Інтернет-магазину за допомогою засобів зв'язку, які вказані на сайті.

Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється лише у випадках, якщо:

  • товар не використовувався, відсутні сліди користування або монтажу;
  • збережений товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • не пошкоджена упаковка;
  • наявний розрахунковий документ, який надавався Покупцю разом із товаром.

Не підлягають поверненню або обміну:

  • товари, які були в користуванні або на яких наявні сліди монтажу, кріплення, збирання;
  • товари виготовленні на індивідуальне замовлення (зокрема, у індивідуально обраній тканині, у певних нестандартних розмірах, кольорах, тощо);
  • з моменту покупки товару, який підлягає обміну чи поверненню, минуло більше 14 днів;
  • відсутність або пошкодження оригінальної упаковки, відсутність розрахункового документу та/або інших документів, наданих разом із товаром.

Повернення здійснюється шляхом відправки товару на відділення компанії “Нова Пошта”, на адресу, яка надається працівником Інтернет-магазину. Можливість повернення товару шляхом доставки на магазин уточнюється у кожному конкретному випадку.

Для оформлення повернення, обов'язково зв'яжіться з працівником Інтернет-магазину. У разі повернення товару або його обміну Покупець оплачує вартість доставки товару у дві сторони.

Розрахунок із Покупцем здійснюється виходячи з вартості товару на час його купівлі. Грошові кошти, сплачені за товар, повертаються Покупцеві у день повернення товару або в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.